Geavanceerd
mobiel
spoorkaart
spoorlijnen
tijdlijn
typen stations
reisplanner
nieuws
bronnen
links
literatuur
FAQ
contact
gastenboek
inloggen
overig
© disclaimer

Plaats een opmerking bij station Utrecht Centraal

Op de pagina kunt u een opmerking of herinnering insturen aan station Utrecht Centraal die wordt toegevoegd aan de pagina.

Oorspronkelijke reactie:
Eelco (16 feb 2009)
hmm... uitleg van Sjoerd kan kloppen ja. Ik rijd er bijna dagelijks langs (den bosch - bijlmer) en laatst ging ik er op letten. Mij viel op dat de witte tegels, die aangeven dat passagiers liever niet die tegels moeten passeren richting spoor i.v.m vertrekkende treinen, een stuk minder dicht langs het spoor liggen dan andere sporen. Kan het niet zo zijn dat het perron aan het vroegere spoor 6 lag (stippellijn staat er nog) en dat spoor 7 een spoor zonder perron was, waar treinen konden rangeren? En dat er bij een verbouwing bleek dat spoor 6 op één of andere reden niet meer nodig was, dat het perron dus verbreed werd naar spoor 7? In dat geval zou de trap in het midden van het perron liggen en waren er twee smalle perrons.
reactie webmaster: Een opmerking vooraf: Doe eens niet zo irritant met je sletje_44 hotmail adres. Dat adres bestaat niet, vul dan niets in, dat mag ook gewoon. krijg ik weer allemaal foutmeldingen en moet ik dat adres weer gaan verwijderen. Dat spoor6 er wel heeft gelegen maar is verwijderd lijkt mij veel minder aannemelijk. op een zo groot station als Utrecht zal niet zo snel een perronspoor worden afgebroken. wat heeft die verbreding van het perron dan voor zin? had je toch veel beter de oude situatie kunnen houden. Sjoerd heeft vaak gelijk hier.

naam:
e-mail:
(toon mailadres niet op de site)
los deze som op **
Uw opmerking of vraag:

* verplicht veld
** omdat er blijkbaar nogal veel spam op dit formulier wordt ingevuld (die ik dan handmatig moet verwijderen) moet je deze eenvoudige som oplossen om te tonen dat je geen spam robot bent.
N.B. Voor diegenen onder jullie die niet zo'n ster in rekenen zijn: het antwoord is dus 2.

Ga terug naar de vorige pagina